NOWA , PIĘKNA DZIEWCZYNKA W NASZEJ HODOWLI ..

2016-02-13 19:25

Dnia 13.02.16r  odebraliśmy piękną dziewczynke skinny o imieniu ALISE :) Niesamowitej urody .. wprost idealna.

Gdy ją zobaczyłam po urodzeniu zakochałam się w niej .Od narodzin czekałam na nią aż urośnie i będzie gotowa by do Nas przyjechać. Jednak Pani Lucie bardzo często wysyłała zdjęcia, więc na bieżąco mogłam patrzeć jak się rozwija i rośnie. Było mi łatwiej na nią czekać bo miałam stale informacje -codziennie i zdjęcia co 2-3 dni :)  

Pani Lucie jest niesamowitą osobą ,która hoduje świnki z miłości i pasji.. Dużo uwagi poświeca swoim świnkom i bardzo dba o ich dobro . Cieszę sie ,ze mogłam kupić tak piękną swinkę akurat z takiej hodowli od tak wspaniałej osoby jaką jest Pani Lucie ! 

Jeszcze raz bardzo dziekuję Pani Lucie oraz jej córce Natalie za skinny Alise !

—————

Powrót